پیام فرستادن
چین دستگاه کیسه کاغذی دسته تخت سازنده
تماس با ما

تماس با شخص : Guo

شماره تلفن : 86-13771506191

WhatsApp : +8613771506191

Free call

جاده بین المللی نانجیانگ

June 19, 2020

آخرین اخبار شرکت جاده بین المللی نانجیانگ

جاده بین المللی جیانگ سو نانجیانگ ------- نوزدهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی گزارش شد.

صنعت ماشین آلات بسته بندی در چین از 30 سال پیش پیشرفت بزرگی داشته است، همانطور که فناوری به بلوغ رسیده است، این شرکت در داخل کشور شروع به نگاه کردن به بازار جهانی کرد، JIANGSU NANJIANG MACHINERY CO., LTD یکی از آنها است.در سال های اخیر، جیانگ سو نانجیانگ با سرعت بیشتری در زمینه دستگاه بسته بندی پیش می رود.بنابراین چگونه می توان به سرعت و با دقت بین المللی دست یافت؟برای این منظور، با مدیر بازاریابی جیانگسو نانجیانگ، خو لی، مصاحبه کردیم.

 

به کیفیت بیشتر توجه کنید

کاوش فعالانه بازار بین المللی

پس از وقوع بحران مالی در سال 2008، بازار ماشین آلات بسته بندی در وضعیت تاریکی قرار داشت، اکثر رهبران گفتند امسال سخت ترین سال در چین است.با این حال، برای Jiangsu Nanjiang، Xulei گفت که همه چیز در کاوش در بازار بین المللی بسیار خوب است.

اخیراً جیانگ سو نانجیانگ گامی بسیار سریع به بازار بین المللی در زمینه دستگاه بسته بندی بوده است.بنابراین، چگونه می توان به سرعت و با دقت بین المللی دست یافت؟Xulei معرفی کرد که نسبت بین المللی و داخلی 4:6 در سال جاری در Jiangsu Nanjiang است، بر این اساس، می تواند اهمیت بازار بین المللی را پیدا کند.

از این پس، جیانگ سو نانجیانگ اولین بار نیست که با بازار بین المللی تماس می گیرد، از زمان تاسیس و طی 10 سال توسعه، محصولات ما به گوشه و کنار جهان صادر شده است و تجربه و ثروت گرانبهای زیادی را جمع آوری می کند.در واقع، جیانگ سو نانجیانگ توانایی کشف بیشتر بازار بین المللی را دارد.جیانگ سو نانجیانگ سال گذشته شروع به ایجاد تیم بازاریابی بین‌المللی کرد و بازار بین‌المللی را با سرعت کامل بررسی کرد.

کاوش در حالت بازاریابی خالص

در بسیاری از رویکرد به بازار بین المللی متفاوت است به دنبال حالت عامل، Xulei رویکرد B2B و نمایشگاه را برای بازار، و سرمایه گذاری بین المللی پلت فرم بازاریابی خالص و بخشی از پلت فرم فروش داخلی را انتخاب کرد.

Xulei گفت: "با استفاده از B2B برای کاوش در بازار بین المللی، این کار باعث ارتقای روند بین المللی ما از طریق اطلاعات خرید ارائه شده توسط خریداران خارج از کشور در این پلت فرم می شود.به طور کلی، در حال حاضر این رویکرد از طریق تلاش های اولیه ما به خوبی عمل می کند.همچنین، می‌توانیم عملیات کلیدی را به پایان برسانیم، خدمات پس از فروش را بهبود بخشیم و دوره گردش مالی را از طریق خالص کاهش دهیم، و از منابع محدود برای رسیدن به هدف فروش کالا، مزایای بیشتری کسب کنیم.

نمایش ماشین با سرعت بالا در نمایشگاه

در واقع، بسیاری از شرکت های داخلی با بازارهای بین المللی آشنا نیستند، قبل از رفتن به خارج از کشور فکر زیادی وجود دارد.جیانگ سو نانجیانگ پلتفرم خالص را برای پایین آوردن نابینایی‌ها انتخاب می‌کند و می‌تواند مشتریان را از طریق اطلاعات موجود در پلت فرم به دقت درک کند تا از صحت بازاریابی اطمینان حاصل کند.

با توجه به تاریخ نسبی، اگرچه بازار اروپا و آمریکا در اثر بحران اقتصادی جهانی منقبض شده است، اما از نیازهای بالقوه بیرونی، نیاز زیادی به محصولات میانی دارند.تا آنجا که قیمت، محصولات رقابتی تر از چین صادر می شود.

آخرین اخبار شرکت جاده بین المللی نانجیانگ  0
  •  
  • آخرین اخبار شرکت جاده بین المللی نانجیانگ  1
با ما در تماس باشید

وارد کنید پیام شما